Forøg værdien af din Microsoft-løsning
ProMark indeholder avanceret Workforce Management funktionalitet, som supplerer virksomhedens Microsoft-suite. Som Microsoft Gold Partner tilbyder vi dokumenteret integration med følgende Microsoft-løsninger:
- Dynamics 365 Business Central
- Dynamics 365 Finance
- Dynamics 365 Supply Chain Management
- Dynamics AX
- Dynamics NAV
- Office 365
ProMark kan derfor indgå som en del af et optimeret procesworkflow.
Via standard integration kan ProMark levere opdaterede tids- og fraværsregistreringer, løndata, projekt- og serviceordreregistreringer og job- og produktionsregistreringer, bemanding samt information om materialeforbrug og kasserede enheder.
ProMark er desuden tilgængelig som Public Cloud-løsning på MS Azure-platformen. Det bidrager til at sikre, at kunderne forbliver sikkerhedskompatible og kan skalere deres IT-løsninger, da platformen tilbyder løbende opgraderinger og automatiseringer.
MERE VÆRDI AF MICROSOFT DYNAMICS 365 OG ØGET EFFEKTIVITET
Integration mellem ProMark og Microsoft Dynamics 365 har mange fordele for virksomheden:
- Notifikationer, godkendelser og valideringer sikrer korrekt løn i tide med fuld gennemsigtighed for medarbejdere og ledere
- Kombineret tids- og jobregistrering med håndtering af undtagelser og afvigelser via kundespecifik opsætning for fuldstændigt overblik over effektiviteten
- Understøtter projekt- og aktivitetsregistrering, som gør det muligt at følge op på tidsforbrug og giver et korrekt grundlag for fakturering af kunder
- Bemandingsplanlægning og replanlægning for optimal udnyttelse af virksomhedens ressourcer
- Flere registreringsmetoder: Mobilapp, webportal, terminaler og tablets, også med offline-funktionalitet
- Lave totalomkostninger (TCO) og højt afkast af investeringen (ROI) ved ProMark-implementering af overenskomster og lokalaftaler, herunder garanteret overholdelse af gældende regler
ProMark en dermed en fremtidssikker løsning for virksomheder, der har valgt en Microsoft-strategi.