(Dansk)
.
Kundelogin

HardwareService

Overlad håndtering og support af terminaler til os

HardwareService - Overlad håndtering og support af terminaler til os

Som virksomhed er I afhængige af, at jeres IT-udstyr fungerer hele tiden. Derfor tilbyder vi nu en HardwareService-aftale, som dækker leje, drift, overvågning og reparation af terminaler og læsere til ProMark.

Vi tilbyder med andre ord Hardware as a Service.

Hardware as a Service

Med vores HardwareService undgår I at skulle investere i nye terminaler. Samtidig kan I overlade den daglige overvågning og drift til os og dermed slippe for besværet med selv at overvåge og holde terminalerne kørende.

Vi overvåger udstyret via fjernadgang og kan her klare de fleste udfordringer. Opstår der problemer med jeres terminaler, sørger vi for, at de kommer op at køre igen. HardwareService-aftalen forudsætter derfor, at vi har en fast adgang til jeres ProMark-installation, så vi online kan tilgå terminaler og ProMark-serveren.

Sikker drift og større forudsigelighed i IT-budgettet

En aftale om HardwareService giver jer en række fordele:

  • Ingen initial investering i nye terminaler
  • Faste driftsomkostninger, så I undgår uforudsete omkostninger til reparation og reservedele
  • Sparet tid på overvågning og support af terminaler og læsere
  • Hurtig afhjælpning af nedbrud og adgang til reservedele
  • Øget tryghed i den daglige drift

Med vores HardwareService kan I optimere virksomhedens investering i ProMark.