(Dansk)
.
Kundelogin

Services til ProMark

Fra traditionel on-premise-løsning til en komplet Solution as a Service

Mange virksomheder er typisk afhængige af få nøglepersoner i IT- og HR-afdelingerne, som kan varetage den løbende drift, opsætning og vedligeholdelse af ProMark. Det betyder ikke kun, at virksomheden er meget sårbar, men også at medarbejderne løbende skal holde deres viden om ProMark opdateret. Derfor tilbyder vi at være IT- og HR-afdelingens forlængede arm ved at overtage udvalgte dele eller hele driften og vedligeholdelsen af ProMark. 

Med vores services kan virksomheder nu samle hele ProMark-universet i en komplet løsning, som gør det nemt at tage hul på moderniseringsrejsen. Vi kalder det ProMark Solution as a Service.

Læs mere om de forskellige services:

Customer Care ProMark Private Cloud Application Management Service SuperbrugerService HardwareService (HaaS)
Customer Care is a standard service for your ProMark solution ProMark Private Cloud Application Management Service SuperbrugerService HardwareService