(Dansk)
.
Kundelogin

Integration

Et system kan ikke alt!

Ofte vil en løsning baseret på kun ét system tvinge virksomheden til at gå på kompromis med et eller flere forretningskritiske mål. En løsning, der består af dedikerede og velintegrerede systemer, giver en langt mere fleksibel og effektiv understøttelse af virksomhedens forretningsprocesser.

Med ProMark kan virksomheden øge aktualiteten og troværdigheden af data vedrørende:

  • Fremmøde
  • Fravær
  • Planlægning
  • Opgaver/produktion
  • Lager og
  • Omkostninger

– på alle niveauer.


ØGET EFFEKTIVITET GENNEM INTEGRATION

Med den rette information tilgængelig i de rette systemer får virksomheden et langt bedre overblik og et datadrevet beslutningsgrundlag. Hvad der tidligere var historisk rapportering på forhold, der alligevel ikke kan rettes op på, bliver pludselig aktuel information om, hvad der sker lige nu. Det optimerer evnen til at fokusere på det vigtige og gør det muligt at reagere hurtigt på ændringer. 
 

Klik og læs mere om vores integrationer:        
 

ProMark-integration til diverse systemer          Integration til Microsoft          Integration til SAP