Superbrugerkonsulent

Vi er i vækst og søger derfor en ProMark Superbrugerkonsulent, der skal hjælpe kunderne med at understøtte komplekse forretningsprocesser. 

Du får her muligheden for at blive en del af en virksomhed, der er en af branchens mest innovative inden for udvikling og salg af Workforce Management-løsninger.
 

JOBBESKRIVELSE

Som Superbrugerkonsulent vil du sammen med det øvrige Superbruger-team sørge for at servicere Mark Informations Superbruger-kunder, der bl.a. tæller store og højt profilerede internationale/nationale virksomheder på tværs af alle brancher. Du vil være ansvarlig for, at nye såvel som eksisterende kunder løbende får værdi af deres løsning. Du får en bred kontaktflade og kommer til at rådgive kunden, ligesom du supporterer brugerne i at sikre den mest optimale opsætning og funktion af deres løsning.

Der er tale om en spændende stilling med alsidige ansvarsområder og personlige udviklingsmuligheder. Vidensdeling er en vigtig del af jobbet med ugentlige møder og sparring.

De primære arbejds- og ansvarsområder vil være:

  • Drift og vedligeholdelse af daglige registreringer og ProMark generelt
  • Styring af lønforberedelsen
  • Rapporter
  • Være proaktiv rådgiver for kunderne
  • Håndtering af forskellige opgaver fra kunder via telefon og sagssystem

Du vil deltage i udviklingen og forbedringen af ProMark med engagerede kolleger, med henblik på at sikre kvaliteten af løsningen hos kunderne i et udfordrende og socialt udviklende arbejdsmiljø.
 

KOMPETENCER OG ERFARING

Den ideelle kandidat forventes at have en relevant videregående uddannelse, men relevant erfaring vægter tungest. Det er fordel, hvis du har konsulenterfaring inden for implementering af IT-systemer som ERP-løsninger, løn, HR eller lignende, herunder overenskomster, tidsregistrering eller bemandingsplanlægning. Kendskab til ProMark og integrationer vil være en fordel, men er ikke et krav.

Som person er du:

  • Du er teamplayer, har ordenssans og trives i travl hverdag
  • God til at samarbejde med både kunder og kolleger tværs af organisationen
  • Proaktiv, opsøgende og god til at bygge relationer
  • Udadvendt og kommunikerer succesfuldt med alle typer af mennesker
  • Din faglige indsigt og naturlige engagement skaber resultater
  • Desuden skal du have kørekort og være fleksibel i forhold til at rejse i forbindelse med besøg hos kunder i hele Danmark
     

DU FÅR:

Du får en selvstændig og spændende rolle i en veletableret, markedsførende og ambitiøs virksomhed. Du vil få mulighed for at opbygge en dyb faglig indsigt i Workforce Management-løsninger.

Vi prioriterer en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, og du får god mulighed for langt hen ad vejen selv at planlægge dine arbejdsopgaver og arbejdstid. Der er frokostordning, filmklub, kunstforening samt et par årlige sociale arrangementer fælles for alle medarbejdere på tværs af lande.
 

YDERLIGERE INFORMATION

Rapporterer til:
Sprog:
Lønpakke:
Tiltræden:
Domicil:
Leder af Customer Care og Superbruger-teamet
Dansk og engelsk
Attraktiv lønpakke i henhold til kvalifikationer
Snarest muligt
Lyngby eller Odense


Interesseret i jobbet?

Send venligst en ansøgning og dit CV til Rakel Sigurdardottir på job€mark-info.com. Vi holder jobsamtaler løbende og ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Rakel på mobil 3090 1533.



Om os

Mark Information er en markedsledende leverandør inden for Workforce Management i Norden med mere end 400 kunder inden for de fleste brancher. Vores ProMark-løsning hjælper virksomheder med at øge produktiviteten og opnå besparelser gennem planlægning af de rette ressourcer til rette tid og rette opgave og sikrer korrekt aflønning på den mest effektive måde. Mark Information er grundlagt i 1981 og har godt 70 ansatte. Vi har hovedkontor i Lyngby og er også repræsenteret i Sverige, Norge, Storbritannien og Rumænien.