(Dansk)
.
Kundelogin
Få vores nyhedsbrev

Modtag aktuelle nyheder og vigtig viden om Workforce Management ca. en gang om måneden

Customer Care & Consulting

Fra hovedkontoret i Lyngby servicerer Customer Care & Consulting alle vores kunder – nationale og globale virksomheder primært beliggende i Skandinavien og England. Vi har mere end 1000 installationer og 300.000 brugere.

Customer Care er det daglige kontaktpunkt som tager sig af telefoniske og skriftlige henvendelser og servicerer kunderne professionelt ved problemer i opsætning og drift af ProMark samt øvrige tekniske eller hardwaremæssige problemer. Kunderne betjenes i henhold til betingelserne i vedligeholdskontrakten - se meget mere herom på kundeportalen under Support & vilkår.

Bemærk at uddannelse, opgradering og anden konsulenthjælp udføres af vores konsulenter efter aftale og betales separat.

Customer Care-teamet

Bo Køhlert

Bo Køhlert
Vice President
Customer Care & Consulting
Customer Projects

Kaare Jensen

Kaare Jensen
Service Delivery Manager
+ BI-ekspert

 

   

Jesper Bakke Jørgensen

Jesper B. Jørgensen
Senior Support Consultant

 

charlotte holstein jensen

Charlotte Holstein Jensen
Support Consultant/developer (WinTid)

 

Supportkonsulent Gitte Eskesen

Gitte Eskesen
Support Consultant

 

 

Katja Brodersen

Katja Brodersen
Support Consultant

Lisabeth Hansen

Lisabeth Hansen
Support Consultant

søren kristiansen

Søren Kristiansen
Hardware/Support Consultant (WinTid)

   

Christian Grevsen

Christian L. Grevsen
Technical Consultant

Ole Bang

Ole Bang
Technical Consultant

Werner Nielsen

Werner Nielsen
Hardware Engineer