ProMark support, vedligehold og serviceniveauer
Customer Care er alle kunders daglige kontaktcenter, der tager sig af alle produktrelaterede forespørgsler og yder professionel support i tilfælde af udfordringer med konfigurationen og driften af ProMark.
Customer Care tilbyder fjernsupport, hvor vi får adgang til jeres system og hurtigt kan løse problemer, mens I overvåger handlingerne.
TO FORSKELLIGE CUSTOMER SUCCESS-PLANER
Vi prioriterer altid hurtig problemidentifikation og -løsning. Som kunde kan I vælge mellem 2 forskellige Customer Success-planer: Standard eller Premium, så I får det rette supportniveau i forhold til jeres behov. Jeres Customer Success-plan giver mulighed for yderligere services og serviceniveauer, så I får det optimale ud af jeres ProMark-løsning.
Med en Customer Success-plan får I også regelmæssigt adgang til nye softwareversioner og rettelse af fejl i software eller opsætning.
Alle ProMark 365 Cloud-løsninger opgraderes mindst en gang om året for at sikre, at I altid er på en supporteret version af ProMark og kan udnytte de nye muligheder, der løbende tilbydes i ProMark.
Maksimalt udbytte af ProMark-løsningen
Customer Care og jeres Customer Success-plan hjælper jer med at høste alle fordelene ved investeringen i ProMark:
- Support når man har brug for det – primært inden for normal arbejdstid på alle hverdage, men også om aftenen, i weekender og på helligdage om nødvendigt (særlig takst)
- Fjernsupport, hvor vi får adgang til kundens system og hurtigt kan løse problemer, mens kunden selv overvåger handlingerne
- Adgang til kompetente konsulenter med indgående viden om ProMark og en høj grad af professionalisme
Læs mere i produktbladet om vores Customer Success-planer.
Du finder flere detaljer om betingelser, service levels og svartider på vores kundeportal.