Customer Care – kundens daglige kontaktcenter
Customer Care er det daglige kontaktcenter, der tager sig af kundehenvendelser pr. telefon, via mail eller fra vores kundeportal og yder professionel support til vores kunder i tilfælde af udfordringer med opsætning og drift af ProMark.
Hurtig problemidentifikation og løsning i fokus
Customer Care prioriterer altid hurtig problemidentifikation og løsning.
Vi kategoriserer derfor – i samarbejde med kunden – den rapporterede hændelse efter foruddefinerede serviceniveauer, som afspejler hvor forretningskritisk en hurtig løsning er og hvor kraftigt kunden er påvirket.
Løsninger tilbydes enten som vejledning i brugen af ProMark eller via ændringer i opsætningen – eller i nogle tilfælde via programmering af hotfixes til rettelse af kritiske fejl, før de medtages i en ny officiel softwareversion, der indeholder løsningen på problemet.
Maksimalt udbytte af ProMark-løsningen
Customer Care og kundens vedligeholdsaftale hjælper med at høste alle fordelene ved investeringen i ProMark:
- Support når man har brug for det – primært inden for normal arbejdstid på alle hverdage, men også om aftenen, i weekender og på helligdage om nødvendigt (særlig takst)
- Fjernsupport, hvor vi får adgang til kundens system og hurtigt kan løse problemer, mens kunden selv overvåger handlingerne
- Kompetente konsulenter med indgående viden om ProMark og en høj grad af professionalisme
- Favorabel pris på konsulentydelser som fx uddannelse og opgradering
Desuden er der mulighed for tilkøb af en udvidet Service Level Agreement (SLA), som giver hurtigere responstider for identifikation af problemer i ProMark (fx i forbindelse med lønkørsel).
Læs mere om Customer Care og ProMark support og vedligehold.