Kundesupport

Support, der øger udbyttet af ProMark og letter den daglige drift

Mange virksomheder er typisk afhængige af få nøglepersoner i IT- og HR-afdelingerne, som kan varetage den løbende drift, opsætning og vedligeholdelse af ProMark. Det betyder ikke kun, at virksomheden er meget sårbar, men også at medarbejderne løbende skal holde deres viden om ProMark opdateret. Derfor tilbyder vi en række services, som bidrager til, at I får størst muligt udbytte af jeres ProMark-installation og kan lette den daglige drift hos jer.

Læs mere om de services vi tilbyder:

  • Customer Care: Det daglige kontaktcenter, der tager sig af henvendelser fra vores kunder
  • Konsulentbistand: Sparring i forhold til optimering og modernisering af ProMark og hjælp til mere avancerede opgaver og ændringer i løsningen
  • SuperbrugerService: Lad os klare de daglige superbruger-/administratoropgaver i ProMark
  • HardwareService: Lej jeres terminaler og læsere og få fuld service på udstyret