(Dansk)
.
Kundehistorie
Kundelogin
Få vores nyhedsbrev

Modtag aktuelle nyheder og vigtig viden om Workforce Management ca. en gang om måneden

Sydbank

Fleksibelt og fremtidssikret system til styring af Sydbanks overenskomster

Sydbank er en af Danmarks største banker med 2.000 medarbejdere og ca. 60 filialer fordelt over hele landet. Desuden har banken filialer i Flensborg, Kiel og Hamborg. Hovedsædet ligger i Aabenraa.

Sydbank er en fullservice-bank, der dækker stort set alle økonomiske behov for både private og erhvervsvirksomheder.

Sydbank har særlig ekspertise på områder som investering, pension, bolig, finansiering, betalingsformidling, elektroniske værktøjer og meget andet.

Sydbank logo

"Med ProMark har vi fået det fleksible og fremtidssikrede system til styring af vores overenskomster, som vi havde brug for"

Poul Mai
Administrationschef, Sydbank


Sydbanks hovedkontor

Udfordringen

  • Det gamle system var utidssvarende med begrænsede udviklingsmuligheder
  • Ingen mulighed for at styre lokalaftaler
  • Ingen møde- og gåtidspunkter
  • Normtid kun muligt over en 2-ugers periode
  • Tungt at arbejde i
  • Ingen rapportering

Projektomfang og succeskriterier

  • Løsningen omfatter op til 2.200 registranter på alle bankens ca. 60 lokationer i Danmark
  • Konfiguration af lønaftaler
  • Opsætning af webportal der giver ledelsesoverblik
  • Fremtidssikret system med gode udviklingsmuligheder

Metoder

  • Komme/gå- og fraværsregistrering (ProTime)
  • ProPortal 
  • Fraværs-KPI, fremmødeanalyse og sygedagpengerefusion (ProAbs)
  • Automatiske email adviseringer (ProNotify)
  • Integration til Bluegardens lønsystem Maxiløn, NemRefusion og Microsoft Outlook

Kunden opnåede

  • Fleksibelt system, der understøtter lokalaftaler og konti/saldi (Timebank)
  • Moderne brugergrænseflade, inklusiv mulighed for mobilløsning
  • Eget BI-datawarehouse med indbyggede standardrapporter

Primære resultater

  • Brugervenlig administration af tidsregistrerings- og lønprocesser
  • Fuldt overblik over medarbejdernes tilgængelighed og fravær
  • Bedre service over for bankens kunder