Effektiv, enkel og rentabel serviceordrehåndtering
Lantmännen Maskin er et skandinavisk selskab med base i Sverige, som håndterer alt inden for landbrugsmaskiner; nye, brugte og reservedele. Som forretningspartner tager Lantmännen Maskin ansvar for hele kæden fra import til salg, reservedele og service. Lantmännen Maskin sælger Valtra og Fendt traktorer, Fendt mejetærskere samt et bredt sortiment af redskaber og græsslåmaskiner. Sammen med søsterselskabet Swecon har de 70 værksteder med hurtig og kvalificeret service i Sverige. Lantmännen Maskin ejes af Lantmännen, som er en af Nordens største koncerner inden for fødevarer, energi og landbrug. Lantmännen Maskin har hovedkontor i Malmø, godt 750 ansatte og en nettoomsætning på godt 3,8 mia. SEK. Swecon har godt 560 ansatte og en omsætning på 4,5 mia. SEK. |
![]() |
”For at sikre, at alle timer blev faktureret, havde vi et udtalt ønske om at styrke rapporteringen fra vores mobile serviceteknikere – og det er i den grad blevet indfriet. At alt nu foregår i realtid gør, at vi har fået et enkelt, effektivt og rentabelt værktøj til at håndtere virksomhedens serviceydelser.
Med den nye portal har vores chefer fået en smidig og enkel brugerflade, som effektiviserer arbejdsprocessen med håndtering af jobs og ændringer samt godkendelse.”
Anders Segervall,
IT Servicemarked, Lantmännen Maskin
|
Udfordringen
|
Projektomfang og succeskriterier
|
Moduler |
Kunden opnåede
|
Primære resultater
|