Fra manuel administration til automatisk advisering!
Gjensidige Forsikring i Danmark er en filial af Gjensidige Forsikring ASA – Norges største og blandt skandinaviens fire største skadeforsikringsselskaber med aktiviteter i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. Gjensidige Forsikring tilbyder forsikring til private, erhverv, landbrug og den offentlige sektor. Gjensidiges overordnede mål er at være det mest kundeorienterede selskab i forsikringsbranchen. Koncernen prioriterer lønsomhed frem for vækst. I den danske filial af Gjensidige Forsikring er der ca 500 engagerede medarbejdere. For Gjensidige Forsikring var det essentielt at få automatiseret samtlige arbejdsgange i administrationen, så de valgte at udvide ProMark-løsningen med ProNotify til automatisk advisering for at få større udbytte af løsningen. |
![]() |
”Vi har outsourcet vores lønadministration og ønsker at undgå manuelle arbejdsgange både for administration og medarbejdere. En del af svaret var en udvidelse af den eksisterende ProMark procesunderstøttelse med anvendelse af ProNotify, dvs. automatisk påmindelse for lederne ved manglende godkendelser og tilsvarende for medarbejderne med manglende registreringer. Samtidig er lønrapporteringen blevet mere smidig og korrekt.”
Kenneth Ruby Jensen
Afdelingsdirektør, HR Nordic, Gjensidige Forsikring
|
Udfordringen
|
Projektomfang og succeskriterier
|
Metoder
|
Kunden opnåede
|
Primære resultater
|