(Dansk)
.
Kundelogin

Var det noget med HaaS – Hardware as a Service?

27-08-2020

Overlad håndteringen og supporten af terminaler til os – og lej terminalerne

Lej terminaler af Mark InformationFlere af vores kunder står i den nærmeste fremtid over for at udskifte deres gamle terminaler eller udvide med flere terminaler. Vi har i lang tid kunnet tilbyde SaaS (Software as a Service) og PaaS (Platform as a Service); nu gør vi det rigtig nemt for kunderne og lancerer HaaS – Hardware as a Service.

Ved at indgå en HardwareService-aftale kan I overlade håndteringen og supporten af terminaler og læsere til os. I takt med at jeres terminaler har behov for reparation eller står af, sørger vi for, at terminalerne enten bliver repareret eller udskiftet med en ny terminal. Terminalerne kan lejes af os, så der ligger ikke en større investering i moderniseringen. Samtidig undgår I selv at skulle stå for den daglige overvågning og drift af terminaler og udstyr.

For at yde denne service skal vi have en fast adgang til jeres ProMark-installation, så vi online kan tilgå terminaler og ProMark-serveren. Kan problemet ikke løses online, inkluderer aftalen reparation eller udskiftning inden for 48 timer på hverdage.

Aftalen betales kvartalsvis med et fast beløb. Hertil kommer normal kørsels- og timebetaling, hvis det er nødvendigt at være on-site. Hvis lejeaftalen ønskes afsluttet, inden en terminal har været lejet i 3 år, vil der være en restbetaling på de enkelte terminaler.

Med denne nye HardwareService er det således også muligt at samle hele ProMark-universet i en komplet Solution as a Service-aftale, hvor al kontakt vedr. ProMark håndteres direkte mellem superbrugere og Mark Information.

Vil I høre mere om mulighederne i vores nye HardwareService, så kontakt jeres sædvanlige konsulent eller Customer Care