(Dansk)
.
Kundelogin

Sydbank fremtidssikrer interne systemer med ProMark

22-09-2016

Med ProMark har Sydbank fået et fleksibelt og fremtidssikret system til styring af deres overenskomster

sydbank logoDen 8. august 2015 indgik Sydbank, en af Danmarks største banker, en aftale med Mark Information om implementering af komme/gå- og fraværsregistrering på den moderne webportal ProPortal, inklusiv funktionerne fraværs-KPI, fremmødeanalyse og sygedagpengerefusion (ProAbs) og automatiske e-mail adviseringer (ProNotify). Derudover blev ProMark integreres til Bluegardens lønsystem Maxiløn, til NemRefusion og til Microsoft Outlook.

Løsningen omfatter op til 2.200 registranter på alle bankens lokationer i Danmark.

”Med aftalen med Sydbank har vi for alvor fået hul på den finansielle sektor og manifesteret Mark Informations position som leverandør af Workforce Management-løsninger til dette segment”, siger Michael Dupont Fischer, direktør i Mark Information Danmark. ”Vores portefølje tæller nu en række kunder på FA-overenskomst herunder Gjensidige Forsikring, SDC og Industriens Pension”.

Projektet startede op i september 2015 med et grundigt projektplanlægningsforløb, og Sydbank gik i drift med løsningen i Danmark den 1. februar 2016.

”Med ProMark har vi fået det fleksible og fremtidssikrede system til styring af vores overenskomster, som vi havde brug for”, siger Poul Mai, HR afdelingschef i Sydbank. ”Den organisatoriske implementering og udrulning til over 2.000 kollegaer har også levet fuld ud op til vores forventninger”.


Om Sydbank
Sydbank er en af Danmarks største banker med 2.000 medarbejdere og ca. 60 filialer fordelt over hele landet. Desuden har banken filialer i Flensborg, Kiel og Hamborg. Hovedsædet ligger i Aabenraa. Sydbank er en fullservice-bank, der dækker stort set alle økonomiske behov for både private og erhvervsvirksomheder. Sydbank har særlig ekspertise på områder som investering, pension, bolig, finansiering, betalingsformidling, elektroniske værktøjer og meget andet.