(Dansk)
.
Kundelogin

ProMark-drift i relation til Corona-situationen

12-03-2020

Vi er klar til at hjælpe!

I lyset af den alvorlige situation med risiko for spredning af Corona-virus, som lukker flere arbejdspladser mere eller mindre ned, tager vi i Mark Information også en række forholdsregler.
 
Vi opretholder support for vores kunder, herunder adgang til hotline og konsulenter samtidig med at vi beskytter vores medarbejdere, så de stadig kan varetage deres opgaver, bl.a. ved at arbejde hjemmefra og dermed undgå smittefare.  
 
Support og konsulentassistance sker remote indtil videre. Det vil sige via mail, telefon, Skypemøder med delt skærm og TeamViewer-adgang til jeres ProMark-installation. Det er en situation, vi er vant til at håndtere, og som mange af jer også allerede kender.
 
Fysiske møder begrænses således til det mest nødvendige. Vi opfordrer jer til at tænke, hvor langt vi rent faktisk kan hjælpe jer, uden at vi behøver at mødes fysisk. Også uddannelse kan klares virtuelt. 
 

SÅDAN KAN I FORBEREDE JER

Da vi ikke ved, hvordan situationen udvikler sig, er her et godt råd til, hvordan I kan forberede jer bedst muligt.
 
Skulle I få behov for, at vores konsulenter skal ind på jeres ProMark-server for at hjælpe med tilpasning af opsætning eller support med behandling af løn- og fraværsfiler m.v., vil det være en god ide at forberede det allerede nu ved: 
 
  • At sørge for, at TeamViewer er downloaded og ligger på ProMark-serveren (hent Teamviewer her)
  • At brugernavn og password ligger klar til at blive sendt til os. Hvis I vælger at sende dem til os nu, vil vi naturligvis leve op til GDPR-reglerne, så adgangen kun bruges på jeres opfordring, om nødvendigt
Får I behov for superbrugerassistance til fx lukning af periode i ProMark og dannelse af løn- og fraværsfil, kan vores konsulenter også supportere her via remote-adgang. 
 

KONTAKT OS

Kontakt os, hvis I har spørgsmål til ovenstående eller er i tvivl om noget. Vi er klar til at hjælpe!