(Dansk)
.
Kundelogin
Få vores nyhedsbrev

Modtag aktuelle nyheder og vigtig viden om Workforce Management ca. en gang om måneden

HardwareService

Undgå uforudsete hardwareomkostninger

HardwareService - undgå uforudsete hardwareomkostningerSom virksomhed er I afhængige af, at jeres IT-udstyr fungerer hele tiden. Men hvis udstyret går i stykker efter garantiperioden, kan det medføre ekstra omkostninger til reparation.

Med Mark Informations HardwareService kan I nu forlænge garantiperioden på ProMark hardware til op til 5 år. Dermed undgår I uforudsete omkostninger til reparation, hvilket giver øget sikkerhed og større forudsigelighed i IT-budgettet.

Forlænget garanti

Al hardware fra Mark Information leveres med en standardgaranti på 12 måneder. Herefter udføres alle reparationer til gældende takster.

Ved at tegne en aftale om udvidet hardwareservice dækker vi omkostninger i forbindelse med reparation – både arbejdsløn, reservedele og fragt – undtaget fragtomkostninger til indlevering af udstyr til os.

Vores HardwareService-aftale dækker:

  • LAN-terminaler, der er under 5 år
  • Læsere og andet perifert udstyr, der er under 3 år

Kan udstyret ikke repareres, erstatter vi det med noget tilsvarende.

Øget tryghed og større forudsigelighed i it-budgettet

En udvidet aftale om hardwareservice giver jer en række fordele:

  • Øget tryghed i den daglige drift
  • Ingen uforudsete omkostninger til reparation og reservedele
  • HardwareService kan tilkøbes til både eksisterende udstyr og i forbindelse med køb af nyt udstyr

Har I behov for hurtigere responstid end de normale 5 arbejdsdage fra modtagelse af hardwaren, kan I desuden tilkøbe en udvidet Service Level Agreement (SLA).

Med vores HardwareService kan I optimere jeres investering i ProMark. Download produktblad og læs mere.