(Dansk)
.
Kundelogin
Få vores nyhedsbrev

Modtag aktuelle nyheder og vigtig viden om Workforce Management ca. en gang om måneden

ProMark support og vedligehold

Customer Care – kundens daglige kontaktcenter

Customer Care - professionel hotlinesupportCustomer Care er det daglige kontaktcenter, der tager sig af kundehenvendelser pr. telefon, via mail eller fra vores kundeportal og yder professionel support til vores kunder i tilfælde af udfordringer med opsætning og drift af ProMark.

Hurtig problemidentifikation og løsning i fokus

Customer Care prioriterer altid hurtig problemidentifikation og løsning.

Vi kategoriserer derfor – i samarbejde med kunden – den rapporterede hændelse efter foruddefinerede serviceniveauer, som afspejler hvor forretningskritisk en hurtig løsning er og hvor kraftigt kunden er påvirket.

Løsninger tilbydes enten som vejledning i brugen af ProMark eller via ændringer i opsætningen – eller i nogle tilfælde via programmering af hotfixes til rettelse af kritiske fejl, før de medtages i en ny officiel softwareversion, der indeholder løsningen på problemet.

Maksimalt udbytte af ProMark-løsningen

Customer Care og kundens vedligeholdsaftale hjælper med at høste alle fordelene ved investeringen i ProMark:

  • Support når man har brug for det – primært inden for normal arbejdstid på alle hverdage, men også om aftenen, i weekender og på helligdage om nødvendigt (særlig takst)
  • Fjernsupport, hvor vi får adgang til kundens system og hurtigt kan løse problemer, mens kunden selv overvåger handlingerne
  • Kompetente konsulenter med indgående viden om ProMark og en høj grad af professionalisme
  • Favorabel pris på konsulentydelser som fx uddannelse og opgradering

Desuden er der mulighed for tilkøb af en udvidet Service Level Agreement (SLA), som giver hurtigere responstider for identifikation af problemer i ProMark (fx i forbindelse med lønkørsel).

Læs mere om Customer Care og ProMark support og vedligehold.