(Dansk)
.
Kundelogin
Få vores nyhedsbrev

Modtag aktuelle nyheder og vigtig viden om Workforce Management ca. en gang om måneden

Smyths Toys

Strømlining af workforce management-processer i detailhandlen

Smyths Toys er den førende legetøjsforretning i Irland, grundlagt i 1987. Med over 60 butikker er Smyths Toys til stede over hele England og Irland, hvor de tilbyder børneunderholdningsprodukter inden for alle kategorier til de laveste priser. Firmaet har hovedkontor i Galway i det vestlige Irland, og har herfra ekspanderet i hele Irland og Storbritannien. Firmaet beskæftiger omkring 1.500 ansatte, og arbejdsstyrken tredobles i tiden op mod jul.

Smyths Toys

"ProMark har strømlinet vores komme/gå- og fraværsproces og har medvirket til en mere effektiv lønproces."

Patricia Donohue
HR-administrator, Smyths Toys


Smyths Toys

Udfordringen

  • For mange manuelle processer i lønadministrationen
  • Ledelsen havde ikke det fulde overblik over fremmødet i hele organisationen på grund af de mange forskellige butikslokationer
  • Forbedre gennemsigtighed og effektiviteten af komme/gå-data
  • Skabe ensartede komme/gå- og lønprocesser i alle butikker

Projektomfang og succeskriterier

  • Reducere ressourceforbruget på de nuværende manuelle processer
  • Forbedre kontrol med om love og regler overholdes
  • Adgang til rapportering på data indsamlet i en central database, der indeholder data fra alle butikker

Metoder

 

Kunden opnåede

  • Bedre løbende overblik over medarbejderfravær via automatisk ledernotifikation og lettere overblik via webportal
  • Korrekt opsamling af arbejdstid
  • Strømlinede tidsregistreringsprocesser der giver tid til andre mere værdiskabende aktiviteter
  • Korrekt aflønning

Primære resultater

  • Administrative omkostninger er blevet reduceret
  • Ledere har fået fuldt overblik over medarbejderfravær og tilgængelighed
  • Mere brugervenlig administration af tidsregistrerings- og lønprocesser