(Dansk)
.
Kundelogin
Få vores nyhedsbrev

Modtag aktuelle nyheder og vigtig viden om Workforce Management ca. en gang om måneden

Mød den danske organisation: Hvem er vi, og hvordan arbejder vi?

12-04-2016

Få et indblik i, hvem vi er i dag, og hvordan vi arbejder.

Som i alle andre virksomheder er der også løbende udvikling hos Mark Information – både i hvordan vores kunder ønsker at mødes og blive betjent samt blandt vores medarbejdere. Derfor vil vi gerne give et indblik i, hvem vi er i dag, og hvordan vi arbejder.

CUSTOMER CARE – NÅR DU HAR BRUG FOR SUPPORT

Mark Information servicerer kunder verden over og har rådgivning, salg og konsulenter på lokationer i Danmark, Sverige, Norge og England. Daglige supportspørgsmål håndteres af Customer Care, der er samlet i Danmark.

Kundebetjeningen i dagligdagen tager dermed udgangspunkt i kontakten med Customer Care, der i den seneste tid er blevet styrket yderligere og i dag har 10 erfarne medarbejdere. Customer Care kontaktes på mail: hotline@mark-info.com eller på telefon 8060 6130. 

Derudover åbner vi inden længe op for selvbetjening på kundenettet, hvor du vil kunne se status på egne sager og oprette nye sager. Mulighederne for selvbetjening bliver løbende udbygget.

NY ACCOUNT MANAGER-STRUKTUR

Alle kunder har fået dedikeret en Account Manager, der i mange tilfælde også er jeres konsulent. Account Manageren er ansvarlig for at sikre tilfredshed i dagligdagen, optimal udnyttelse af jeres løsning og at hjælpe med opsætning og tilpasninger. Det er ikke nødvendigvis jeres Account Manager eller konsulent, der udfører de aftalte opgaver, da vi bemander opgaverne med de bedste kompetencer inden for de konkrete områder.

For at kunne løfte denne opgave har vi styrket konsulentbemandingen væsentligt og er ydmyge omkring, at nye øjne kan se anderledes på mulighederne - til jeres bedste! Vores nye konsulenter, hvoraf nogle er gamle kendinge i branchen, er: Preben Jensen, Søren Gents og senest ankomne Jesper G. Tiedemann. De udgør sammen med Brian Omø, Charlotte Wahl og Kenneth B. Schiønnemann det danske konsulentteam.

Er du i tvivl om, hvem din Account Manager er, må du endelig tage fat i os. Og hjælp os gerne, hvis der sker ændringer i kontakter hos jer, så vi altid ved, hvem der er nøglepersoner og sammen kan agere hurtigt.

GODE KUNDEOPLEVELSER GENNEM TÆT SAMARBEJDE

Den samlede kundeoplevelse bindes sammen af Michael og Jens, der udgør den danske ledelse, i tæt samarbejde med Customer Care, Account Managers og konsulenter. Michael og Jens vil sammen med konsulenterne besøge virksomheder med ønsker og udfordringer inden for Workforce Management for at hjælpe med en ny, optimal løsning eller besøge kunder sammen med Account Managers for at tale løsning og fremtidig udvikling.

Tag godt imod vores konsulenter - de er her for dig! Og hold dig ikke tilbage, hvis du har spørgsmål. 

Se en oversigt over teamet med kontaktdata!

Med venlig hilsen – og forhåbentlig gensyn på brugerkonferencen
Michael Dupont og Jens Estrup

Mark Information Danmark - alle kontaktpersoner

Tilbage